Followers

Tuesday, May 15, 2012

0 UMTAS oh UMTAS



Terasa nk citer pasal  UMTAS jerk..hahahaha..
Aduhss..entah abstract aku di terima @ tidak untuk UMTAS thn neh..
Hope dapat la msk..tp berserah je dkt Allah SWT coz cam ramai jerk yg anto..
Aku lak hantar agak lmbt..huhu..adoyaiii..mmg salah aku kot..huhu..
Itu la suke sgt buat last minit punye kijeam..huhuhu..


punye la jakun aku..xtahu pn UMTAS tu bole anto on9..
Punya la aku pegi print sume nye..
Last2 kne anto gak yg soft copy...
Xpsl2 jadik 2 kerjaan..aduyai..CikKema oh CikKema..

Dah la pening dok mengadap benda alah neh..nek mual kot nk kne bace juornal2 neh..
hahaha..padahal mmg wajib kot kne baca..aku jerk yg mmg penuh dgn penyakit MALAS..kiki..

Oke..citer pasal UMTAS thn nie buat kt Ri-Yaz Heritage Marina Resort & Spa kot..huhuhu..
Cam grand la jugek..so berHARAP sebenarnya aku dpt present tok UMTAS thn nie..
Dah la Dr. suh present oral..aduhsss...ape aku nk present x tahu..UMTAS tu 9 - 11 Julai 2012..
Yang best nye psl UMTAS Dr. nak bayar kot untuk yuran..hihi..so itu lah part yg plg aku suke..
That y la aku nak sgt msk untuk UMTAS neh..

Tarikh2 penting untuk UMTAS..
Abstract submission                       ---> 30.4.2012
Acceptance notification                  ---> 31.5.2012
Full paper submission and payment ---> 15.6.2012

0 comments:

Post a Comment

 

Akmal Sabri Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates