Followers

Wednesday, May 16, 2012

0 Teacher's Day

Aishhh..tetibe rajin pulak aku menulis belog neh...hahaha..
Actually nk wish a very HAPPY TEACHER'S DAY to all my teachers, my lecturer & my fren yg bergelar cikgu cikgi..
Sesungguhnya besar jasa guru2 dlm mendidik anak bangsa..
Terima Kasih Cikgu & Lecturer Sume..

Tahun nie tema hari guru agak menarik.. =)
"Guru Inovatif Melonjakkan Transformasi Pendidikan Negara"
Di zaman yang serba canggih hari nie, tugas guru jadik + berat..
Klo di zaman aku dlu sume student takot kot dkt ckgu..lagik2 klo ckgu tu garang..
Skunk xbole dh nk buat cm2..kn xpsl2 dpt surat saman..huhu..sknk jadik cikgu kne byk main dgn psikologi..hihihi..
So cikgu2 skunk mmg la kne berinovatif lebih untuk memberi anjakan paradigma dalam pendidikan..haha..

Tanpa GURU & PENSYARAH aku mungkin tidak akan mencapai apa yang aku ada ketika ini..
1000 TERIMA KASIH BUAT CIKGU & PENSYARAH SEMUA..
Tidak jemu memberi tunjuk ajar dan membimbing aku..






*Miss my daddy so much*

0 comments:

Post a Comment

 

Akmal Sabri Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates