Followers

Tuesday, April 24, 2012

0 My Passionate

Dah lame kot x conteng ape2 kt blog neh..hahahaha..keMALASan tahap gaban utk menulis ++ plak dgn keBIZIan yy amat (bz kah aku?..haha)..

Skunk neh aku mmg giler sgt menJAHIT..huhu..xtahu la mcm mn bole terjatuh cinta dgn SEWing2 neh..padahal dlm adk2 beradik pmpn aku la yg plg xsuke menjahit..kikiki.. :) adk2 aku mmg terror bab2 jahit-menjahit neh..aku??..jgn haraplah nk menjahit..tp itu dlu la..hahahaha..skunk oke la..tp aku lbh suke jahit tgn kot dr jahit mesin..or myb sbb kt uma sewe xde mesin jahit kot..hahahaha..nie mst dh jangkit ngn mcsue kot jahit-menjahit neh..hahaha..

So dikala kelapangan yg ade smbl2 BUHSAN mengadap JURNAL2 yg bertimbun2 aku menjahit la tok mengisi masa lapang (lapang lah sgt..padahal malas nk m'baca jurnal..kikiki..sori DR..nie just hobby jerk)..ermm, citer psl jurnal terasa mcm dh lame x mengadap..ohhhh!!!! tidak3..keRAJINan sila lah dtg kembali kepadaku utk aku mengadap jurnal2 keSAYANGan aku..ishhh..Cik Kema, sila fokus..

ORKED (anak DAYAH) punye..nie gmbr tym xciap lagi..smlm dh selamat dijahit semuanya..hahahaha..tp xtahu la chantek ke x..huhu..biasala this is my 1st tym try buat nie & men hentam jer kot buat..suker2 ati aku je nk buat cane & nak buh ape..

ADAM (anak MC ROSE) punye..ni pon gmbr yg xciap sepenuhnya lagik..hahahaha..adam nye booties MUMMY request nak ltk picca IKAN..al-maklum lah MUMMY kn org perIKANan..muahahahaha..

Setakat nie inilah project SEWING terbaru dari aku..& masih mencari sesuatu yg menarik utk kongsi2 bersama & test mengetest..if ade masa & rajin aku upload kt sini..ermmm, nt klo dh ciap booties2 yg dibuat akan diupload mengikut keRAJINan aku.. :)



0 comments:

Post a Comment

 

Akmal Sabri Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates