Followers

Saturday, November 12, 2011

2 AtieKemaKueLinNaZie

Kami Kawan..kami Teman..Kami Sahabat Selamanya...

Atie = Nik Azeyati Nik Mohd Yusoff
Kema = Siti Nur Akmal Ahmad Sabri
Kue = Engku Eimy Elina Engku Yunus
Lin = Hazni Rozleen Haron
Na = Nur Ruzalina Ismail
Zie = Suziela Mohamad


SAHABAT SELAMANYA by PADI


Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya




Sedar x sedar dh 11 thn kot kami b'kwn..huhu..sgt kejab masa b'lalu..terasa mcm semlm aku pndh ke SYP 1 and knal ngn my BFF neh..ms tu aku msk form 4 (2000)..mcm mn kami bole rpt pn xpsti..hahaha..p yg cmfrm sbb 1 kelas..Atie dok ngn Sujie..Leen dok ngn Na..aku lak dok ngn Kue..alhamdulillah syukur..wlopn pd form 5 aku x sekelas ngn diaorg p kami ttp bek..after SPM msg2 further study kami still rapat..tiap kali balik krey msti jumpe..huhu..wlopon bkn sume dpt jumpe..hehehe..p tetap wajib jumpe..ahaksss...


Skunk msg2 dh ade kerjaya sendiri..keluarga sendiri xcpt aku..muahahahaha..dlm kami enam org aku seketul jer kot yg x kawen lg..hahahaha..SUJIE dh ade ank soram & lg soram coming soon..CONGRATE dear..MC NAB Allah lbh syg kat ank dia..smga mu bertabah & InsyaAllah nnt ade rzki akn dtg..MC TIE,MO KKUE & MC LEEN belom ade rzki lg tue..pas neh tiba giliran puok2 mu  plop menimang cahaya mata..ameeen..aku lak??..nanti bkl menyusul korg neh..wakakakakaka...xpom korang ejah tggu aku neh..kikiki...


Sila layanz pic bwh neh..hihihi..gambar ats neh thn 2001 ms form 5 & bwh laks gmbr raye haji ari tu...credit picca kt Nik Azeyati @ Atie..
picca neh pn ms raye aji ari tue..after 10years baru dpt amek gmbar yg cukup korum..huhu..b4 neh amek gmbr mst x cukup korum..ade jah hok xdok..p at last kami dpt berkumpul blik keenam2 kami di rumah SUJIE pd hr raye pertame..sgt besh & terimbau kengan bersama dolu2 kala..hahahahahaha..

2 comments:

  1. bukan nk komen tapi frust, bapok dok depang ni xdok layang,,asyik dok naip blog jah..tunggol ko cik abe mung ni..hahaha

    ReplyDelete
  2. entry yang marbless, hebat n sweet..i like..

    ReplyDelete

 

Akmal Sabri Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates